Vrijwilligers Oostrem Herent, derde kandidaat voor het 'Rood Fonske 2015'... Heb jij dit jaar al gestemd?

Voor de derde keer wordt op de nieuwjaarsreceptie van PVDA Vlaams-Brabant (arrondissement Leuven) op zaterdag 23-1-2016, het 'Rood Fonske 2015' uitgereikt.

De prijs gaat naar die persoon of organisatie uit het oosten van Vlaams-Brabant die zich het meest verdienstelijk maakte voor de samenleving. Een jury nomineerde 6 kandidaten. Iedereen kan zijn stem uitbrengen en bepalen wie het Rood Fonske 2015 krijgt. We stellen je hier de derde genomineerde (en later de drie andere) voor...

Vrijwilligers Oostrem Herent

De VZW Oostrem, een voorziening die ondersteuning biedt aan volwassenen met een verstandelijke, motorische of een meervoudige beperking, kan op zeer regelmatige basis een beroep doen op een korf van een 25-tal vrijwilligers om hun bewoners te vergezellen tijdens een wandeling of om met rolstoelen een bezoek brengen aan de wekelijkse plaatselijke markt, daarbij horend organiseren ze terras of cafébezoek. Zij tonen reeds vele jaren lang, zonder daarom op de barricaden te staan, dat een andere maatschappij mogelijk is, namelijk één van samenhorigheid en gemeenschapszin.

site Oostrem

Je kan hier stemmen voor je favoriet (er zijn er 6).

Welkom op de prijsuitreiking op zaterdag 23 januari 2016 in het STUK, Naamsestraat 96 3000 Leuven

ps Voor de tweede keer wordt op de nieuwjaarsreceptie van PVDA Vlaams-Brabant, arrondissement Halle-Vilvoorde, op zaterdag 30 januari ook 'De Vuist 2015' uitgereikt, Je kan hier of onderaan deze pagina stemmen voor je favoriet.